
Prowadzenie fanpage – dlaczego warto?
6 listopada, 2019Prowadzenie fanpage
Dziś trudno wyobrazić sobie działalność bez reklamy w internecie. Technologia oraz ciągle zmieniające się nawyki odbiorców sprawiają, że przedsiębiorcy muszą korzystać z coraz to nowszych sposób komunikacji z konsumentami. Dobrą praktyką jest dziś prowadzenie fanpage. Większość z nas aktywnie korzysta z social mediów. Służą one już nie tylko komunikacji pomiędzy znajomymi ale także do zakupów, szukania informacji o produktach, usługach a także ocenie usługodawców i marek. Warto więc zainwestować w posiadanie konta firmy na Fecebooku, Instagramie czy LinkedIn ponieważ może to przynieś wymierne korzyści zarówno finansowe jak i wizerunkowe.
Od czego zacząć?
Na samym początku myślenia o tym, że prowadzenie fanpage to część strategii marki warto uświadomić sobie, że to bardzo czasochłonne i odpowiedzialne zadanie. Wrzucenie posta reklamowego raz na tydzień nie wystarczy. Potrzeba jest przemyślana i dopracowane strategia stworzona na podstawie celów firmy, preferencji grupy odbiorców oraz wielu innych bardzo istotnych zmiennych. Jeśli więc czujesz, że nie podołasz powierz to zadanie w ręce profesjonalistów. Prowadzenie fanpage przez agencję to zdecydowanie dobry pomysł!