Pakowanie zamówień eCommerce – praktyczne wskazówki

Pakowanie zamówień eCommerce – praktyczne wskazówki

10 października, 2019 Wyłączono przez JJ

Pakowanie zamówień eCommerce Obsługa sklepu internetowego nie jest prosta. Pod uwagę należy brać wiele kwestii, w tym pakowanie zamówień eCommerce. Zazwyczaj sprzedawcy mają sporo problemów z pogodzeniem estetyki i bezpieczeństwa zawartości paczki. Warto wiedzieć, co można zrobić, by usprawnić cały proces i podnieść jego jakość.

Pakowanie zamówień eCommerce – kto jest za to odpowiedzialny?

Sklepy online codziennie muszą zmierzać się z bardzo dużą ilością zamówień, które należy nie tylko przyjąć, ale przede wszystkim odpowiednio zapakować i wysłać do klientów w odpowiednim czasie. Pakowanie zamówień eCommerce często spoczywa na barkach pracowników, którzy są odpowiedzialni za całą obsługę sklepu, nie tylko pakowanie i wysyłanie asortymentu. W przypadku niewielkich biznesów bardzo często wysyłką zajmują się sami właściciele. Gdy w grę wchodzą duże sklepy i setki zamówień dziennie najlepiej jest zatrudnić osobę odpowiedzialną tylko i wyłącznie za to jedno zadanie.

W co pakować produkty przeznaczone do transportu?

Pakowanie zamówień eCommerce cenaPakowanie zamówień eCommerce to nie tylko problem wyboru odpowiedniego rozmiaru pudełka. Należy zwrócić uwagę na to, co zawiera dana paczka. Nierzadko do klientów wysyłane są przedmioty bardzo delikatne. Wymagają one odpowiedniego zabezpieczenia. Wypełnienie paczki styropianem, pianką lub innym materiałem chroniącym przed uszkodzeniami jest w takich przypadkach absolutnie niezbędne. Warto również brać pod uwagę fakt, że nawet najładniej zapakowane zamówienie może ulec zniszczeniu w czasie transportu. Dlatego, wiele firm dokładnie sprawdza firmy transportowe, z jakimi podejmuje współprace oraz dodatkowo zabezpiecza swoje przesyłki, owijając je specjalistycznymi foliami.