
Karteczki biurowe – sposób na organizację pracy
12 czerwca, 2018Karteczki biurowe to jeden z lepszych sposobów na organizację pracy w biurze. Dzięki niewielkim rozmiarom i bogatej kolorystyce są praktyczne i funkcjonalne. Nie zajmują dużo miejsca ani na biurku, ani przyklejone na tablicę, ani w koszu. Można je łatwo przenosić z miejsca na miejsce, a dzięki czemu szybko i przyjemnie komunikować swoje myśli.
Rodzaje karteczek biurowych
Na rynku dostępnych jest wiele rodzajów karteczek biurowych, między innymi karteczki samoprzylepne, bloczki kręcone, karteczki białe, bloczki klejone, bloczki nieklejone kolorowe, bloczki białe w pudełku, bloczki kolorowe w pudełku, zakładki. W zależności od potrzeb każdy powinien wybrać indywidualnie taki rodzaj karteczek, który najlepiej sprawdzą się w jego miejscu pracy lub miejscu nauki.
Jak i gdzie używać karteczek?
Karteczki biurowe służą do przelewania myśli na papier. Każda myśl może być zapisana na oddzielnej karteczce. Gdy przyjdzie odpowiedni moment zestawiamy karteczki obok siebie, łączymy, przestawiamy, zdezaktualizowane myśli wyrzucamy, gdy jest potrzeba dopisujemy nowe. Karteczki możemy używać jako mapy myśli lub po prostu jako „przypominajki”, o tym co jeszcze jest do zrobienia lub co już zrobiliśmy. Samoprzylepne sprawdzą się gdy do organizacji pracy używamy tablicy, ściany lub na przykład lodówki. Kolorowe bloczki nieklejone najczęściej używane są przez tych, którzy pracują przy biurkach i głównie używają tej przestrzeni do organizacji pracy. Zakładki świetnie sprawdzają się podczas czytania książek, robienia notatek, podczas nauki, to ulubiony rodzaj zakładek studentów.