Działania marketingowe w digital

Działania marketingowe w digital

28 maja, 2019 Wyłączono przez MG

Działania marketingowe – jak robić to lepiej?

Wszystkie aktywności jakie podejmuje się w sieci jako marka mają na celu: zwiększenie sprzedaży, ruchu, rozpoznawalności marki. To najczęstsze powodu działania na rzecz biznesu. Jednak jak robić je bardziej efektywnie? To pytanie zadaje sobie wciąż wiele właścicieli małych i dużych przedsiębiorstw. Mamy kilka praktycznych wskazówek jak radzić sobie z trudnościami w promocji firmy w digital. Przede wszystkim warto zainwestować w badania. Poznanie np. ścieżki zakupowej użytkownika na naszej stronie sprawi, że działania marketingowe będą zorientowane na potrzeby i preferencje naszych klientów.

Działania marketingowe

Jak badać?

Znaną i często stosowaną metoda badawczą jest eye-tracking. Jest to sposób na śledzenie ruchów gałki ocznej użytkownika za pomocą specjalistycznych okularów. Powstała w wyniki badania mapa cieplna dostawcza informacji o miejscach, gdzie najczęściej kierowany jest wzrok widza. Dzięki takim informacją, działania marketingowe takie jak: zapis do newslettera może zostać umieszczony w miejscu, które może spowodować większą liczbę zapisów. Lepsze poznanie grupy docelowej może bardzo ułatwić poznanie ich potrzeb a tym samym spersonalizowanie działania marketingowego w sposób najbardziej przejazdy i efektywny.