
Artykuły sponsorowane – zasady pisania
3 kwietnia, 2019Artykuły sponsorowane
W dzisiejszym świecie marketingu, reklamy atakują nas z każdej możliwej strony. Pojawiają się nie tylko na banerach czy w telewizji ale przede wszystkim w internecie. Coraz częściej dostajemy telefony z rozmaitymi ofertami reklamowymi lub wciskają nam na ulicy ulotki. Jesteśmy przeładowani informacjami,dlatego warto wybierać nieoczywiste metody reklamowe. Przykładem takich reklam są artykuły sponsorowane. W wersji internetowej dodatkowo z linkiem do Twojej strony. Według definicji artykuły sponsorowane to wszechobecna forma reklamy, która ukazuje się w prasie a teraz coraz częściej w internecie. Jeśli chodzi o treść taki artykuł niewiele różnie się od zwykłego tekstu redakcyjnego.

Zasady pisania artykułów sponsorowanych
Pierwszą regułą jest zachęcająca oraz bardzo chwytliwa zajawka. Musi to być krótki a zarazem żartobliwy lub wprowadzający zaciekawienie lead, który sprawi, że czytelnik będzie chciał przeczytać więcej. Po drugie merytoryczna treść. Artykuł powinien przedstawić produkt lub usługę i to na to warto postawić. Osoba, która go pisze powinna dobrze znać się na danym produkcie oraz napisać teks w roli specjalisty. Kolejną zasadą jest to, że taki tekst powinien być czytelny oraz dobrze skonstruowany. Należy stosować odpowiednie zasady, nagłówki i podzielić na logiczne treści. Ostatnią zasadą staje się wzbudzenie naturalnej chęci zakupu. Nie możemy być nachalni, lecz wskazać zalety produktu. By czytelnicy z chęcią go kupowali. Po więcej informacji zapraszamy na naszą stronę – artykuły sponsorowane.