Content marketing – czy jest ważny w promowaniu firmy ?

Content marketing – czy jest ważny w promowaniu firmy ?

13 listopada, 2018 Wyłączono przez DB

Wraz z powstaniem i rozpowszechnieniem internetu powstało wiele możliwości z nim związanym. Nowe zawody, firmy działające tylko w sieci, social media i wiele innych. Internet jest w chwili obecnej wykorzystywany w praktycznie każdej dziedzinie życia prywatnego jak i zawodowego. Dziś co nieco o internecie z perspektywy biznesu. Czy internet przedsiębiorstwom może pomóc? Sprawdźmy !

Internet a marketing

content marketing

 

Marketing internetowy to gałąź marketingu, której działania odbywają się w sieci. Na ten moment uznawany jest za jeden z najskuteczniejszych przyjmując za grupę docelową odpowiednio wiekowe osoby. Na początku firmy po prostu zakładały strony www swojej działalności, ogłaszały się na stronach czy forach. Później nadszedł czas social mediów i pozycjonowania. Wiele firm idąc na skróty wykorzystywała internet do pozycjonowania w wyszukiwarkach, niemniej jednak jakość ich działań była potwornie niska. Efekt takich działań był szybki acz krótki, ponieważ przy zmianie algorytmu wyszukiwarek owe firmy przestały się liczyć.

Content marketing –  czy jest skuteczny ?

content marketing

A dlaczego przestały się liczyć ? Bo ich content marketing praktycznie nie istniał. Większość publikowanych przez takie firmy treści była zlepkiem słów kluczowych i linków do stron, często kopiowaną i wrzucaną na setki stron w tej samej formie – a tego wyszukiwarki nie lubią. A co lubią. Dobrze skonstruowany, oryginalny content marketing, za który uważa się eksperckie artykuły ! Nie tylko internet je kocha a także ludzie, zapytani o najskuteczniejsze narzędzie content marketingu, odpowiadają – artykuły. Chcąc zatem faktycznie wypromować swoja markę czy usługę w internecie warto postawić na specjalistyczne artykuły oraz ich promocję w sieci.